Στην αγορά τηλεφώνων της Κίνας κυριαρχούν πλέον πέντε εταιρείες, καμία από τις οποίες δεν είναι η Samsung

0
88

Η Xiaomi, η Huawei, το δίδυμο Oppo-Vivo και η Apple αντιπροσωπεύουν πλέον το 91% των πωλήσεων

Η Κίνα είναι η πιο μοναδική αγορά smartphone στον κόσμο: ένας κατασκευαστής τηλεφώνων μπορεί να είναι ένας παγκόσμιος ηγέτης πωλήσεων χωρίς ποτέ να ξεπεράσει τα κινεζικά σύνορα και οι μικροί αντίπαλοι να ξεσηκωθούν ξαφνικά σε δημοτικότητα από το πουθενά. Η τελευταία πτυχή γίνεται όλο και πιο δύσκολη τώρα, ωστόσο, όπως τα τελευταία στοιχεία από την Kantar Worldpanel δείχνουν ότι οι πέντε κορυφαίοι πωλητές τηλεφώνων της Κίνας γίνονται μια πιο σταθερή και κυρίαρχη ομάδα.

Η Kantar αναφέρει ότι, για το ημερολογιακό τρίμηνο που έληξε τον Οκτώβριο, τα κορυφαία πέντε της Huawei, της Xiaomi, της Apple, της Vivo και της Oppo αντιπροσώπευαν το 91% της συνολικής αγοράς. Αυτό ξεπερνά το 79% το προηγούμενο έτος, επεκτείνοντας το προβάδισμα, το οποίο βλέπει τώρα εταιρείες όπως η ZTE, η Meizu και η Lenovo να αγωνίζονται να βρουν ένα σημείο στην πατρίδα τους. Ο παγκόσμιος ηγέτης των smartphone Η Samsung κατέχει τώρα μερίδιο 2,2% στην Κίνα και επιδεινώνεται, σύμφωνα με τον Dominic Sunnebo του Kantar.

Είναι αξιοσημείωτο πόσο διαφορετική είναι η στρατηγική της κάθε εταιρείας για επιτυχία στην Κίνα. Η Oppo και η Vivo έχουν δώσει προτεραιότητα στην αγροτική Κίνα, δημιουργώντας ένα τεράστιο δίκτυο καταστημάτων με τσιμεντοκονίαμα τα οποία εξάγουν τις συσκευές τους σε καταναλωτές που ενδέχεται να μην έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Η Xiaomi είναι και παραμένει κυρίαρχη στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, αν και αυτές έχουν μειωθεί ως ποσοστό των τηλεφωνικών πωλήσεων στην Κίνα λόγω της ταχύτερης αύξησης του φυσικού λιανικού εμπορίου. Η μεγάλη αναζωπύρωση που απολάμβανε η Xiaomi κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους ήταν μια νέα στρατηγική ενσωμάτωσης περισσότερων καταστημάτων πραγματικού κόσμου με την ήδη επιτυχημένη σε απευθείας σύνδεση στρατηγική της. Η Huawei έχει επικεντρωθεί κυρίως στην αστική Κίνα και έχει αποκομίσει τις ανταμοιβές της ως μία από τις κορυφαίες μάρκες. Τέλος, η Apple έχει διατηρήσει την ιδιότητά της ως κορυφαία μάρκα πολυτελείας και το ντεμπούτο του στο iPhone X είναι πιθανό να αυξήσει τον αριθμό του στο επόμενο τρίμηνο, εξυπηρετώντας ακριβώς το ευνοϊκό προϊόν που αναζητούν πολλοί νέοι Κινέζοι καταναλωτές.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here