Η Τoyota θα πουλάει ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Κίνα το 2020

0
344

Η Toyota πρόσφατα ανακοίνωσε σχέδια για το σχεδιασμό και την κατασκευή EVs με τη Mazda στις ΗΠΑ, αλλά έχει και μεγάλα σχέδια σε άλλα μέρη. Η αυτοκινητοβιομηχανία θα παράγει ηλεκτρικά αυτοκίνητα τόσο στην Κίνα όσο και στην Ινδία ξεκινώντας το 2020, ανέφερε σε ένα δελτίο τύπου. Μέχρι τώρα, η Toyota έχει επικεντρωθεί στα υδρογόνα και υβριδικά οχήματα ως πράσινες επιλογές, αλλά οι πρόσφατες πολιτικές και περιβαλλοντικές εξελίξεις την ανάγκασαν να οδηγηθει στα ηλεκτρικά οχήματα. Η Κίνα, για παράδειγμα, σκοπεύει να διαθέσει δύο εκατομμύρια EV’s και υβριδικά στο δρόμο μέχρι το 2019 και η Ινδία σχεδιάζει να απαγορεύσει πλήρως τις πωλήσεις οχημάτων με βενζίνη μέχρι το 2030.

Η αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι εργάζεται επίσης σε plug-in υβριδικές εκδόσεις των Corolla και Levin για την Κίνα και θα αξιολογήσει τις δυνατότητες των κυψελών καυσίμου υδρογόνου για λεωφορεία και άλλα επαγγελματικά οχήματα στην Κίνα.

Παρά την πρωτοπορία του υβριδίου με το Prius, η Toyota παραδέχτηκε τον περασμένο μήνα ότι είναι “λίγο αργά” στο EV μέρος σε σύγκριση με τους αντιπάλους όπως η Nissan. Για να επιταχύνει τα σχέδιά της στην Ινδία, ενώνεται με τη Suzuki, η οποία θα κατασκευάσει τα οχήματα ενώ η Toyota παρέχει τεχνική υποστήριξη. Στην Κίνα, «σκέφτεται να έχουμε τους εταίρους μας από κοινές επιχειρήσεις να μας παράσχουν EVs», δήλωσε ο επικεφαλής της Toyota της Κίνας, Hiroji Onishi. Κάτι τέτοιο θα βοηθήσει επίσης την Toyota να επωφεληθεί από πιστώσεις στην Κίνα.

Η Toyota έχει επίσης μεγάλα σχέδια στις ΗΠΑ, καθώς πρόσφατα συνεργάστηκε με τη Mazda για να σχεδιάσει ολοκαίνουργιες μονάδες EV και να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο συναρμολόγησης αξίας 1,6 δισ. Δολαρίων. Οι εταιρείες θα παράγουν τελικά περίπου 300.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως, με στόχο την «αποφυγή της εμπορευματοποίησης των ΗΨ», ανέφεραν σε κοινή δήλωση.

Η Toyota δημιούργησε το Prius από το 1997, αλλά έχει κατασκευάσει μόνο δύο καθαρές μονάδες, το Scion iQ minicar και το RAV 4 EV. Το 2011, ο πρόεδρος Takeshi Uchiyamada δήλωσε ότι η Toyota δεν θα παράγει ένα καθαρό ηλεκτρικό όχημα “επειδή δεν πιστεύουμε ότι υπάρχει μια αγορά για να την αποδεχτούμε”. Έκτοτε, οι περισσότερες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αναθεωρήσει τους χάρτες πορείας τους για να συμπεριλάβουν τις γραμμές ηλεκτρικών αυτοκινήτων, χάρη εν μέρει στους κανονισμούς κατά της ρύπανσης σε χώρες όπως η Γαλλία και η βελτιωμένη τεχνολογία μπαταριών.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here